Pages

14 Aralık 2011 Çarşamba

Çocuk Ruh Sağlığı - Sayfa 26 - Etkinlik 1

Gözlemlediğimi kişi: Ufaklık
05.11.2011 günü
14.12 Ufaklık arkadaşları arasında oyun oynamak için görev dağılımı yapıyor.
14.50 Arkadaşları ile oyuncak için kavga ediyor.
15.05 Yanıma gelip poşetini bağlamamı istedi. Çok sevimliydi :3
15.25 Parmak oyunu yaptırdım. Ufaklığın hareketlerinden bana gittikçe ısındığını düşünmeye başladım.


12.11.2011 günü
14.15 İçeri girdiğimi gören Ufaklık bana doğru koşmaya başladı beni itip sınıftan dışarı çıkaracağını sandım fakat bana sarıldı. :')
14.30 Öğretmen kendisi gelene kadar çocuklarla ilgilenmemi istedi Ufaklık sürekli peşimde dolanıyor bana sürekli oyun gösterip oynamamı istiyordu.
14.38 Ufaklık gerçekten paylaşmayı bilmiyor oyuncak için çok fazla kavga ediyor. Arkadaşlarını çok kırıyor.


YORUM: Ufaklık liderci bir yapıya sahip olabilir fakat sıra paylaşıma gelince gerçekten acımasız oluyor. Aslında bu yaşta ben merkezci oldukları için bu fazlasıyla normal.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder