Pages

14 Aralık 2011 Çarşamba

Müzik- Sayfa 16

Çocuklar ikindi kahvaltılarını ederken öğretmenime bugün şarkı öğreteceğimi söyledim, o da bana hangi şarkıyı öğreteceğimi sordu bende şarkının sözlerini söyledim(adını tam olarak bilmiyordum.), öğretmen bu şarkıyı öğrettiğini bana sadece parmak oyunumu yapıp şarkıyı hemen ''şimdi'' söyle dedi. Bende o sırada hemen parmak oyunumu yaptım şarkıyı bir kez tek başıma söyledim sonra da hep birlikte söyledik.


Müzik Etkinlik Planı
Okul: Yaratıcı Çocuk Anaokulu
Sınıf: Kelebekler Sınıfı
Yaş Grubu: 4
Konu: Hayvanlar
Şarkı Adı: Hayvanlarım
Materyal: -
Mekan: Sınıf
Süre: 7 dakika
Araç-Gereç:-
Şarkı:Köpeğim hav hav hav hav der
Köpeğim benden ne ister?
Köpeğim hav ha hav hav der
Köpeğim bende et ister.


 2x Hadi gel hadi gel cici köpeğim
      Hadi gel sana ben et vereyim.


Kedicim mırnav mırnav der
Kedicim benden ne ister?
Kedicim mırnav mırnav der
Kedicim benden süt ister.


2x Hadi gel hadi gel cici kedicim
     Hadi gel sana ben süt vereyim.


Yöntem: Tümdengelim
Değerlendirme: Çocuklar şarkıyı bildikleri için zorlanmadan ''zevk'' alarak söylediler.
Öğretmen: Gülten Öğretmen
Öğrenci: Sümeyye Yılmaz
Parmak oyunum:
2x Gökyüzüne merdiven kursak çıksak sevgiden,
2x Yıldız alsam saçıma taksam ayna olsa ay dede,
2x Bulutlarla oynasam güneşe dokunmadan,
2x Yağmur olsam toprağa düşsem çocuk olsam yeniden.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder