Pages

6 Şubat 2012 Pazartesi

Çocuk Beslenmesi - Sayfa 60 - Etkinlik 6

Ben FAS'lı bir çocuğun annesiyim. Doğumdan sonra bebeğimin FAS'lı olduğunu öğrendim ve o günü hatırladım. İçki içmeye başladığım da üniversite 2. sınıftaydım. Makine mühendisi olmak istiyordum. Hem de çok. Bu yıl bütün öğrencilerden bir makine yapılması istendi. O dönemlerde izlediğim bir film beni çok etkilemişti. O filmde ana karakter işimizi kolaylaştıran her şeyin bir makine olduğunu hatta fermuarın da bu başlığa girebileceğini söylemişti. Bende şu ana kadar yapılmamış bir ''makine'' yapacaktım. 3 ay sürem vardı. Fakat bu dönemde bütün ailemi bir trafik kazasında kaybettim. Kendime gelebilmem uzun bir zaman almıştı bu yüzden ödevi 1 hafta geç teslim ettim. Daha doğrusu edemedim çünkü öğretmenimiz ödevi kabul etmedi. Ona başından geçenleri anlattığım halde. Hiç bir şekilde beni takmıyor ve yaptığım makinenin bir makine olmadığını söylüyordu. Artık yalvarmaya başlamıştım öğretmenim ise bana sadece boş boş baktı ve ödevi almadı. Eve döndüm. Çok fazla sinirlenmiştim eşyalarımı bir taraflara fırlatıp kanepeye uzandım. İçeriden ev arkadaşım elinde bir kadeh şarapla yanıma geldi ve problemin ne olduğunu sordu. Ona öğretmenimin ödevi kabul etmediğini söyledim. O da bana elindeki kadehi uzatıp ''kısa sürede olsa kendini iyi hissedebilirsin.'' dedi. Biraz duraksadıktan sonra kadehi elime aldım ve yavaşta yudumladım. Sonra bir kadeh daha bir tane daha derken uzandığım kanepede kütük gibi uyudum. Artık her gece arkadaşımla içiyorduk. Bundan çokta zevk aldığım söylenemez ama yinede devam ediyordum. Ödevim kabul olmadığı için  o senemi bir kez daha okumak zorunda kalıp okulumu 5 yılda bitirdim. 5 yıl sonra da evlendim. Evlendiğim kişi 3 yıl önce barda tanıştığım birisiydi. Ondan gerçekten hoşlanmıştım. Evlendikten sonra onunla her gece içiyorduk. O da beni içmem konusun da biraz zorluyordu. 2.5 yıl sonra hamile olduğumu öğrendim. Bu gerçekten çok mutluluk vericiydi. Kocam da çok sevinmişti. Ama durumun böyle olacağını bilseydim hiçte sevinmezdim. Bebeğimi kucağıma aldığımda kimden nefret edeceğimi bilemedim. Ailemi öldüren sarhoş sürücüden mi, öğretmenimden mi, ev arkadaşımdan mı, kocamdan mı, kendimden mi...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder