Pages

19 Mart 2012 Pazartesi

Çocuk Ruh Sağlığı - Sayfa 64


- Sorular -

1. Çocuğunuz okula istekli mi başladı ?
2. Okuma-yazmayı öğrenmede zorlandı mı ?
3. Ödevleri beraber mi yapardınız ?
4. Okula gitmek istemediği zamanlar olur muydu ?
5. Ödev yapmaya istekli miydi ?
6. Okuldan memnun muydu ?
7. Okul nasıl geçti diye sorar mıydınız ?
8. Çocuğunuz başarılı mı ?


- Cevaplar - (Erken Çocukluk Eğitimi Almamış)

1. Kişi

1. Evet.
2. Hayır.
3. İlk zamanlarda evet.
4. Nadiren.
5. Pek istekli değildi fakat onu çok zorlamadan ödevlerini yapardı.
6. 
Evet okulunu seviyordu.7. Her gün sorardım.
8. Evet başarılıydı.

2. Kişi

1.
Evet.
2. Hayır.
3. Evet.
4. Hayır.
5. Pek değildi.
6. Evet.
7. Evet sorardım.
8. Zaman geçtikçe daha başarılı oldu.

3. Kişi

1. Evet.
2. Hayır.
3. Kendisi yapmayı isterdi zorlandığı zamanlarda ona yardım ederdim.
4. Bazen.
5. Fazla değil.
6. Evet.
7. Evet.
8. Evet.

- Cevaplar - (Erken Çocukluk Eğitimi Almış)

1. Kişi

1. Evet.
2. Hayır.
3. Hayır.
4. İlk başlarda.
5. Evet.
6. Evet.
7. Sorardım.
8. Evet.

2. Kişi

1. Evet.
2. Hayır.
3. Evet.
4. Hayır.
5. Hayır.
6. Evet.
7. Evet.
8. Evet.

3. Kişi

1. Hayır.
2. Hayır.
3. Hayır.
4. Evet.
5. Hayır.
6. Arkadaşlarını ve öğretmenini severdi.
7. Evet.
8. Zaman geçtikçe daha iyi oldu.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder